Intervjui

„HUGSY“ – brend koji slavi individualizam i hrabrost da budemo svoji

Marija i Danijela su dve mlade i ambiciozne devojke koje stoje iza brenda “Hugsy”. One se bave proizvodnjom i prodajom garderobe koja je napravljena od najkvalitetnijih materijala, a ono po čemu se “Hugsy” razlikuje od drugih brendova je između ostalog to što njihova garderoba nosi originalne reči iz svih svetskih jezika za koje ne postoji direktan prevod u drugom jeziku.

Danijela i Marija
  • Kako je nastao “Hugsy”?

Danijela: Iskreno, ideja mi je došla u snu J A imam neki postulat u životu, da šta god mi lepo dođe u snu, to moram da ostvarim! Podelila sam ideju sa mojom coworkerkom Marijom i bez puno premišljanja krenule smo u našu zajedničku priču.

  • Kako ste se odlučile da započnete svoj posao?

Nijedna od nas nema strah od neuspeha i uvek smo željne da probamo nešto novo, tako da je odluka da počnemo došla vrlo brzo i spontano, bez nekih grandioznih priprema.

  • U vremenima kada je moderna hladnokrvnost i distanca od emocija Vaše etikete nose natpis:“Designed for Hugs” znači li to da Vi želite da motivišete ljude na zagrljaje i druge emocije koje hrane dušu?

Marija: Zagrljaji su divni pokazatelji ljubavi, koji mogu da iznesu različite poruke – Tu sam za tebe, Volim te, Hajde da delimo život zajedno…I svi smo mi stvoreni za zagrljaje i razmenu iskrenih emocija, koliko god se skrivali pod maskom ravnodušnosti pred društvom, jer je tobože društveno poželjno.

  • Gde crpite ideje?

Iskreno odasvud. Same reči i promišljanje o njihovom značenju mogu da te odvedu u neverovatne smerove. I onda obožavamo da pričamo sa drugim ljudima, šta za njih predstavljaju te reči i tako dolazimo do sjajne širine i uvek se oduševimo Koliko smo svi različiti i strastveni za ona pitanja koja su od suštine najvažnija – koji je smisao našeg postojanja, kada smo najsrećniji, šta želimo da ostavimo iza sebe…

  • Ekološki i društveno ste osvešćeni te ste više puta novac od prodaje prosleđivali na račune obolele dece i sadili ste drveće za svaki komad koji ste prodali. Koliko je to Vama lično značilo i mislite li da će i druge kompanije u nekom trenutku se društveno i ekološki osvestiti?

To je nešto što prosto dolazi od srca. Mi osećamo ne dužnost, već ogromnu želju da vratimo nazad zajednici. Bilo kroz donacije, ili sadnju drveća, ili angažovanjem ugroženih grupa građana u naš rad kako bi svako dobio jednako pravo za dostojanstven život, kao što je sad slučaj sa našim novim cegerom i Školom za decu sa smetnjama u razvoju i omladinu sa invalidetotom. Najlakše je biti pametan sa strane i videti samo tuđe greške, mi želimo da vodimo svojim primerom.

  • Koliko je teško opstati na tržištu gde veliki proizvođači stavljaju katance na vrata malim proizvođačima i time im zatvaraju put?

U svetu brzih brendova i konzumerizma gde se trendovi proizvode kao na traci a ljudi bezumno kupuju mnogo lako se izgubi smisao. I zaboravi da svako od nas ima snagu da izabere bolje za sebe, druge ljude i prirodu. Teško je otrgnuti se modnoj mašineriji ali još teže je zatvoriti oči pred strašnim stvarima koji se dešavaju pod modnim plaštom – zaposleni koje rade u nehumanim uslovima, tekstilni otpad koji se u milionima tona baca svake godine, vazdušno zagađenje što se čitav svet oblači u odeću proizvedenu u zemljama udaljenim hiljadama kilometara… Za više o ovoj važnoj temi predlažemo da zapratite divne devojke iz @ffmpodkasta koje pričaju o svim ovim temama. I kupujte lokalno. Od ljudi koji stavljaju smisao i dugovečnost ispred gomilanja profita.

  • Kako zajednica može da podrži male lokalne proizvođače kao što je Hugsy?

Zajednica i njena podrška je jako značajna za razvoj svih malih brendova. Kupovinom naših proizvoda, pričom o značaju svesne kupovine i deljenjem podrške nečijim snovima omogućićete da cela zajednica prosperira i ponovo se vrati pravim vrednostima.

  • Možete li nam otkriti koje nove modele pripremate?

Sada smo lansirali proizvode nastale u saradnji sa Terezom iz @wall.notion-a i za početak naša prva zajednička ilustracija će se naći na eko torbi koji su izradili divna bića, korisnici Radnog centra pri Školi za omladinu sa invaliditetom. Polako i stižu i drugi noviteti.

INTERVJU „“HUGSY“ – brend koji slavi individualizam i hrabrost da budemo svoji“ SA VLASNICAMA BRENDA MARIJOM I DANIJELOM SAM URADILA ZA PORTAL MEDIASFERA.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришете користећи свој WordPress.com налог. Одјави се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришете користећи свој Facebook налог. Одјави се /  Промени )

Повезивање са %s